Wikia

BuriedEdit

Buried is een Zombies map in Call Of Duty: Black Ops II. Het is inbegrepen bij de Vengeance DLC Map Pack. Buried is de zestiende Zombies map uit de Call of Duty geschiedenis en één van de grootste. Buried is een ondergrondse Wilde Westen stad, ergens in Afrika. De map bevat ook vele nieuwe wapens, zoals de Paralyzer, Ray Gun Mark II en de Remington New Model Army, samen met de Time Bomb, een nieuw soort equipment dat je terug in de tijd kan spoelen. Ook bevat het nieuwe CPU bestuurde personages, zoals de grote Leroy, en de heksen.

TriviaEdit

  • Buried is de derde map die een bank bevat. De voorgangers waren TranZit en Die Rise.
  • Voor de eerste keer sinds Shi No Numa, is er een LMG verkrijgbaar van de muur.
  • Buried bevat een nieuwe Perk-A-Cola, genaamd Vulture Aid. Deze Perk zorgt ervoor dat je de plaatsen van de Mystery Box, Perk-A-Cola's, Pack-A-Punch machine, muur wapens, en plaatsen waar er een wapen op kan worden geschreven kan zien. Ook krijg je automatisch de Perk 'Scavenger'. Hierdoor kun je gratis kogels en punten van dode zombies krijgen.
  • In Buried is de kans veel groter dat je de Ray Gun Mark II krijgt van de MysteryBox dan in welke map ook.
  • Buried heeft de grootste oppervlakte waar de speler begint van alle Zombie map.
  • PhD Flopper en Tombstone Soda komen voor als Perma Perks. PhD Flopper is verkrijbaar na veel schade te krijgen van vallen, Tombstone is verkrijgbaar na een speler 4 perks heeft gekocht, inclusief Quick Revive.

Around Wikia's network

Random Wiki