Wikia

Call Of Duty Wiki

G36C

149pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Call of Duty 4: Modern Warfare Bewerken "Volledig automatisch met een hoge mate van brand effectief op middellange termijn.." - Wapen beschrijving G36C Console (s) G36C Damage 68-50 (SP), 30-20 (MP) Schade Multipliers Hoofd: 2,7, Borst: 1,25, Ledematen: 0.7 (SP), Hoofd: 1,4, Borst: 1, Ledematen: 1 (MP) Magazine Maat 30 rondes Unlocked op niveau 37 Maximum Munitie 420 rondes (SP), 180 rondes (MP) Reload Time 2.1s geladen, gelost 2.967s Rate of Fire 750 RPM Bereik (uitleg) Recoil Low (MP), Hoog (SP) Penetratie Medium Brand Mode Automatic Gebruikt door SAS, Ultranationalists, USMC, Loyalists HUD icon [1]

CampaignBewerken De G36C is voor het eerst geïntroduceerd aan de speler in "FNG" als het wapen wordt gebruikt voor schietoefeningen. Het is later beschikbaar om de speler in alle SAS-missies, hoewel het nooit is opgenomen in elke USMC missies. De G36C komt altijd met een Tasco Red Dot Sight, een van de enige twee wapens die worden gevonden met een tijdens de campagne, de andere is de M4A1.

In de campagne, de G36C is vrij uniek in het feit dat de hipfire nauwkeurigheid is extreem hoog, dat de rivaliserende of wordt beter dan de meeste Submachine Guns in het spel. Echter, dit kenmerk is afwezig in multiplayer, waar de hipfire nauwkeurigheid is gereduceerd tot die van een Assault Rifle.

MultiplayerBewerken In Multiplayer, de G36C is beschikbaar voor de speler op niveau 37. Het vermelden waard is dat het een van de snelste tijden te tekenen van een primaire wapen (behoudens het even snel M16A4) heeft, rivaliserende zelfs de snelheid van handwapens. Dit betekent dat de overstap naar de G36C is bijna net zo snel als overgeschakeld naar een secundair, met misschien wel veel meer doden vermogen. Inname van Overkill met een G36C als een secundair is een uitstekend alternatief voor het dragen van een pistool.

De G36C heeft dezelfde schade als de M4 Carbine, maar de behandeling is zeer verschillend. Het kiezen van de G36C of de M4 Carbine is een kwestie van persoonlijke smaak als beide wapens hun voor-en nadelen hebben. De G36C is een met name kleinere idle zwaaien, een lager tarief van brand, waarschijnlijk nog erger iron sights, en meer terugslag dan die van de M4 Carbine. De M4A1 Carbine is ook meer voor want het is ontgrendeld op een eerder niveau (10 in plaats van 37). Beide wapens hebben dezelfde soort munitie, dus een speler kan de munitie bijvullen van de gevallen G36C of M4A1 karabijnen.

De meeste spelers kiezen voor Stopping Power als hun Tier 2 perk, maar Double Tap is even, zo niet effectiever. Dubbele slechts Klop licht verhoogt de hoeveelheid zichtbare terugslag Bij het streven naar beneden bezienswaardigheden, en zorgt voor een veel grotere doden snelheid. Bandolier kan maken voor de snellere munitie uitputting, en Steady Aim laat de G36C beter te presteren van dichtbij. Samen met een Suppressor, de G36C wordt een dodelijk dichtbij stealth wapen in staat om goed te presteren op middellange en zelfs lange afstand.

De G36C is in staat om het bevestigen van de Grenade Launcher, Suppressor, Red Dot Sight, en de ACOG reikwijdte, het zelfde als alle geweren, met uitzondering van de MP44. De Red Dot Sight is meestal de bevestiging van de keuze bij de meeste spelers, maar vanwege zijn minimale heerschappij, de ACOG scope is ook heel effectief.

Wapen AttachmentsBewerken M203 Grenade Launcher Red Dot Sight Geluiddemper ACOG Scope GalleryBewerken Voor Camouflage afbeeldingen, klik hier.

De G36C in multiplayerIron sightsThe G36C met zijn standaard Red Dot Sight in enkele playerLooking beneden de Red Dot Sight in het campaignReloading de G36CGaz met een G36C Voeg een foto om deze galleryAdd een foto om deze galleryCall of Duty: Modern Warfare 2BewerkenThe G36C was oorspronkelijk verondersteld om te verschijnen in Call of Duty: Modern Warfare 2, maar werd gesneden tijdens de productie. Het is nog steeds te vinden in het spel-bestanden.

Call of Duty: Modern Warfare 3Bewerken G36C Schade 40-25 Magazine Maat 30 rondes Unlocked op Level 42 Reload tijd 2.43 seconde Rate of Fire 769 RPM Brand Mode Automatic Gebruikt door GIGN, Spetsnaz, Inner Circle HUD icon [2] Geluid (s) Het oorspronkelijke geluid

w / Suppressor De G36C maakt zijn terugkeer in Call of Duty: Modern Warfare 3, zoals te zien in de Special Ops Survival Mode aanhangwagen met een Red Dot Sight. Het is vrij gelijkaardig in verschijning aan de Call of Duty 4: Modern Warfare variant, met uitzondering van de tijdschriften: in plaats van gedeeltelijk gemaakt van doorschijnend plastic, ze lijken te zijn ondoorzichtig. Statistisch gezien, het heeft een vergelijkbaar percentage van de brand, terugslag en schade, maar met een andere, meer "tactische" reload animatie.

MultiplayerBewerken De G36C is ontgrendeld voor Create-a-klasse op niveau 42 in Call of Duty: Modern Warfare 3's multiplayer, maar is beschikbaar vanaf het begin in een standaard klasse, uitgerust met een Grenade Launcher en een Red Dot Sight. De G36C is een solide, veelzijdige wapen, het gaat aanzienlijk veel schade op alle bereiken. Het heeft echter aanzienlijke verticale terugslag. Dit kan worden verminderd met de Kick vaardigheid, hoewel burst firing zal vrijwel altijd vereist op lange afstand. Aan de andere kant, de G36C de terugslag reizen altijd omhoog, nooit aan de zijkanten, waardoor het relatief eenvoudig te voorspellen en om te compenseren voor. De snelheid van het vuur is iets lager dan die van de M4A1 dat maakt het een marginale inferieure op korte afstand. Een ding om op te merken is dat de G36C een van de snelst reload animaties van alle geweren heeft, zelfs zonder Sleight of Hand.

De geluidsdemper bijlage is een uitstekende keuze van gehechtheid, voornamelijk als gevolg van de G36Cs bovengemiddelde minimale schade (een schot vier doden op onbepantserde targets), hoewel optiek kan ook goede keuzes te wijten aan de aanzienlijke grootste deel van de iron sights. De ACOG omvang gebruikt met Kick zal zorgen voor een uitstekende reeks mogelijkheden (met een lichte terugslag stijgen, waardoor middelgrote barst van vitaal belang op de langere bereiken) ten koste van een tragere ADS tijd en een verlaging van de nauwe kwartalen vermogen.

AttachmentsBewerken Red Dot Sight - Unlocked op wapen-niveau 2. Silencer - Unlocked op wapen-niveau 5. Grenade Launcher (M320) - Unlocked op wapen niveau 8. ACOG Werkingssfeer - Unlocked op level 11 wapen. Heartbeat Sensor - Unlocked op wapen-niveau 14. Hybride Sight - Unlocked op level 17 wapen. Shotgun (attachment) - Unlocked op level 20 wapen. Holografische Sight - Unlocked op wapen-niveau 23. Uitgebreide Mags - Unlocked op wapen-niveau 26. Thermal Scope - Unlocked op level 29 wapen. ProficiencyBewerken Kick - Unlocked op wapen-niveau 4. Impact - Unlocked op wapen-niveau 9. Bijlagen - Unlocked op level 12 wapen. Focus - Unlocked op wapen-niveau 16. Breath - Unlocked op level 22 wapen. Stabiliteit - Unlocked op level 28 wapen. GalleryBewerken G36CIron Sight.Reloading.The M320 aan de G36C.Reloading de M320 aan de G36C. Voeg een foto om deze galleryAdd een foto om deze galleryCall of Duty: Modern Warfare 3: Defiance (Nintendo DS) BewerkenThe G36C maakt zijn eerste verschijning aan mobiel gamen op de DS met een verbluffende prestaties in het spel.

SingleplayerBewerken De G36C is verkrijgbaar in verborgen locaties in het grootste deel van de campagne, en het duurt 2-3 rondes om een ​​te doden. De hoge vuursnelheid, echter, leegt haar tijdschrift snel, wat betekent dat herlaadt constant zijn. Ook de iron sights zijn uitgelijnd.

Multiplayer Bewerken In de multiplayer, het heeft dezelfde stats zoals hierboven vermeld, wordt ontgrendeld door na het krijgen van 1300 kills met geweren in de multiplayer.

Trivia BewerkenCall of Duty 4: Modern WarfareBewerken In Call of Duty 4: Modern Warfare campagne, kunnen spelers geen enkele G36C met iron sights. Dit geldt ook voor de M4A1 (hoewel in de PC-versie met behulp van de "Geef alle" commando in Ultimatum zal een M4A1 SOPMOD met iron sights te geven). In-game, de doorschijnende plastic magazine verschijnt altijd vol, ongeacht hoeveel rondes zijn eigenlijk in het magazine. Van de G36C De first-person stoken geluid is hetzelfde als de third-person vuren geluid van de G3. De G36C met een Red Dot Sight gehechtheid is Gaz de handtekening van wapen en wordt gebruikt door hem gedurende de campagne, met uitzondering van de missies, Blackout, Crew Expendable, en No Fighting In The War Room, waar hij zal gebruik maken van een M4A1 of een W1200. Dit wapen is de eerste bruikbare vuurwapen in de campagne van Call of Duty 4: Modern Warfare. Van de third-person view in multiplayer, zal de G36C altijd de Tasco Red Dot Sight gemonteerd op de top rails, ongeacht de eventuele bijlagen. De pick-up icoon toont altijd een Tasco Red Dot Sight, ongeacht wat bijlagen op de G36C. Lokalisatie strings bevestigen dat het er was AG36 grenade launcher in vroege versie van het spel, die wordt gebruikt op de G36C. Bij het herladen van de G36C, is de speler niet op het magazine hendel. Call of Duty: Modern Warfare 2Bewerken Een van de Xbox 360/PS3 Thema's voor Modern Warfare 2 ook een G36C met een Tasco Red Dot Sight, geen van die verscheen in Call of Duty: Modern Warfare 2. Call of Duty: Modern Warfare 3Bewerken De G36C in de Create-a-klasse afbeelding mist de iron sights. Het kanon heeft een andere reload animatie dan degene die verscheen in de Survival Mode trailer, dat was de Call of Duty 4 herladen animatie. De G36C heeft nu een vergelijkbaar reload animatie op de P99 en de ASP, waar het personage trekt de lege magazine en dia's een nieuwe in met dezelfde hand, terwijl het gooien van de lege weg in een vloeiende snelle beweging. De Bolt greep niet meer beweegt heen en weer terwijl ze ontslagen (zoals eerder in CoD4).; Ontvangen van "http://nl.callofduty.wikia.com/wiki/G36c"

Around Wikia's network

Random Wiki