Wikia

Vasquez
Bijna(a)m(en) Red Dog, Bravo Six
Game(s) Call of Duty 4: Modern Warfare
Affiliaties USMC
Status KIA
Dood Dag 3, 2011
Wapens(s) M16, M1200, M1911

Luitenant Vasquez was de platoon leider van Sgt. Jackson in Call of Duty 4: Modern Warfare. Hij is gemakkelijk te herkennen aan zijn grote postuur, diepe stem en gewone helm, met een aantal stroken, tekeningen en het nummer 28. Hij heeft wat lijkt al een jarenlange ervaring in het slagveld, verkenning-tactieken en directe actie. Hij leidt een heel peleton in veel missies. Hij heeft meer apparatuur dan de andere mariniers en is merkbaar omvangrijker. Hij gebruikt altijd een M16A4 met een M203 granaatwerper. Hij is ook hij draagt ook altijd een W1200 Shotgun op zijn rug hij gebruikt het nooit en het is ook nooit beschikbaar voor de speler. Hij is gedood in de nucleaire explosie, terwijl ze evacueren in een transporthelikopter in de missie Shock and Awe, hoewel zijn lichaam niet kan worden geïdentificeerd tijdens Aftermath. Vasquez is ingesproken door David Sobolov.

BiografieEdit

Vasquez was eerst een onbekend marinier tijdens de oorlog in het Midden-Oosten, en verscheen voor het eerst toen hij zijn peloton op de hoogte bracht hoe ze Al-Assad moesten oppakken. Hij gaat snel via een touw uit de Black Hawk helikopter en verspild geen tijd terwijl zij het gebouw benaderen. Na het veiligstellen van het gebouw, ontvangen ze nieuwe orders. Hij leidt zijn peloton naar de tv-studio, hij hergroepeerd met SSgt. Griggs en ​​zijn team, en stelde het gebouw veilig.

War PigEdit

Vasquez moet nu zijn mannen leiden naar War Pig die gevangen is in het veen in de stad. Als ze een hinderlaag in worden gelokt, Vasquez geeft meteen snel orders aan zijn mannen, Ze vallen het gebouw aan en stellen het veilig van schutters, Vasquez beveeld West (en later, Jackson) om tanks te neutraliseren met het oog op het Alpha bedrijf. Daarna bereiken ze War Pig, Vasquez beveelt Jackson om een ​​ZPU te vernietigen. Dat lukt en Cobra helikopters komen en schieten alle OpFor soldaten neer.

We vallen aan met alles wat we hebbenEdit

Vasquez mannen gingen aan boord van Outlaw-Two-Five, totdat ze werden ingezet om een Strike team dat vastzit te redden. Zijn mannen waren succesvol, en ze gingen aan boord van Outlaw-Two-Five. Als ze van de stad weg vluchten, in afwachting van een nucleaire explosie, "Deadly" Pelayo cobra helikopter wordt dan neergeschoten door een Stinger. Vasquez en zijn mannen gingen haar helpen. Nadat ze veilig teruggehaald, Vasquez en zijn mannen trokken terug naar de Sea Knight en vervolgden hun vlucht, maar een nucleaire explosie ging af. Vasquez brulde een waarschuwing aan zijn team. Maar even later ontwaakt Jackson van zijn bewustenloosheid en ziet Vasquez doodt.

Around Wikia's network

Random Wiki