Wikia

Call Of Duty Wiki

MP5K

149pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

De MP5K is een Machinepistool(submachine gun) in Modern Warfare 2.

Singleplayer Edit

De MP5K komt in bijna alle missies voor en is een van de weinige wapens die door alle facties word gebruikt. Het wapen heeft geen handgreep vooraan het wapen, deze is echter wel in Multiplayer aanwezig

Multiplayer Edit

Het wapen is vrijgespeeld op level 4, wanneer Create-A-Class is vrijgespeeld. Het wapen is tegelijk vrijgespeeld met de UMP45. De UMP heeft minder terugslag en kan op alle afstanden in 3 schoten doden, terwijl de MP5k wel vijf schoten nodig heeft en veel meer terugslag heeft. Echter, de MP5K heeft een veel hogere vuursnelheid en doet op korte afstand de hoogste hoeveelheid schade per seconde van alle wapens (op shotguns na), wat een van de beste korteafstandswapens in het spel is.

Door de terugslag van het wapen moet de speler op lange afstand in korte "bursts" schieten. Het wordt echter sowieso niet aangeraden om op lange afstanden te schieten. Het red dot sight en holographic sight kunnen handig zijn bij schieten op lange afstanden, maar het vizier is erg open en duidelijk en dus kan een geluidsdemper ook een goede optie zijn. De ACOG scoop, thermal scope en rapid fire zijn niet aangeraden omdat de terugslag dan onbeheersbaar wordt.

Around Wikia's network

Random Wiki