Wikia

Call Of Duty Wiki

Nuketown

149pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

'Nuketown' of 'Nuketown Zombies' is een Zombies map in Call of Duty: Black Ops II. Nuketown is - helaas genoeg - niet gratis te spelen. De map krijg je bij aankoop van een Season Pass of je kunt de map los kopen (Los kost de map 3,99). De map bevat Perk-a-Colas en een Pack-A-Punch Machine (Deze worden op een speciale manier in het spel gebracht. Meer erover in de Trivia). De map bevat maarliefst 12 deuren die te openen zijn vanaf 750 tot 3000 punten. Nuketown is ook de enige Zombies map in Call of Duty: Black Ops II die je los kan kopen.

TriviaEdit

  • Wanneer het luchtalarm afgaat, valt er een Perk-A-Cola of een Pack-A-Punch machine naar beneden vanuit de grote gaswolk.
  • 'Carpenter' wordt niet 'gedropt' in deze map, omdat er geen barrières zijn waardoor zombies naar binnen kunnen.
  • Als de speler(s) ronde 25 bereiken, veranderen de ogen van de zombies van geel naar blauw.
  • In de Mystery Box in Nuketown zitten meer wapens dan in welk andere map  dan ook. In de box zitten er in totaal 26 wapens.

Around Wikia's network

Random Wiki