Wikia

Rapid Fire is een attachment exclusief voor submachine guns in Call of Duty: Modern Warfare 2 en Call of Duty: Black Ops, dat de fire rate van het wapen sneller maakt. Het is de vervanger van Double Tap en heeft precies hetzelfde effect; het wachten tussen de schoten wordt verminderd met één-vierde, dat het wapen's vuursnelheid met een derde verhoogt. Als er 30 kills gemaakt zijn met Rapid Fire unlock je het Akimbo attachment. Het is logisch dat de terugslag verhoogt met deze attachment. Het zou genoteerd moeten worden dat de wapen statistieken van het spel verkeerd zijn. De vuursnelheid gaat nooit té snel, dus het is geen probleem om dit attachment op een wapen als bijvoorbeeld de Vector te plaatsen.

Veel mensen kiezen liever niet voor Rapid Fire, omdat het de terugslag verhoogt, en snel door de ammo heen is; niet te bedenken dat SMGs al een van de grootste vuursnelheden hebben. Maar, het kan gebruikt worden om meer schade per seconde te veroorzaken of de verhoogde terugslag kan gebruikt worden om makkelijker headshots te maken, in sommige gevallen. Het is de enige manier dat basis schade per seconde verhoogt kan worden in Call of Duty: Black Ops door het verwijderen van het Stopping Power perk.

Around Wikia's network

Random Wiki