Wikia

Verhaal Edit

Het gaat over 2 ontdekkingsreizigers, Gary en Brock die op zoek waren naar de legendarische stad Argartha. Maar ze activeerden per ongeluk de maansverduistering, (hoewel het met 4 mensen moet) en toen vielen zombies hen aan. Nu zijn ze gevangen in de katakomben onder de map en zouden ze dood gaan, tenzij jij de easter egg oplost zodat je hun lot verandert.

Doel Edit

Het doel van deze easter egg is om de "Time Travel Will Tell" achievement te krijgen en om de focussing stone te krijgen.

Stap 1 Edit

Benodigdheden: 4 spelers

De eerste stap is om de maansverduistering te activeren, dit doe je door de 4 knoppen aan de spawn bij de Quick Revive met 4 mensen tegelijk in te drukken met "X" voor XBOX, Square voor PS3 en F voor PC. Als je het goed doet hoor je een soort schuivend geluid en wordt het ineens donker, je moet dan ook een grote 115 meteoor bovenop de tempel zien liggen.

Stap 2 Edit

Benodigdheden: 2 spelers met headsets

Als je de eclipse hebt geactiveert, ren dan snel naar de rots waar de MPL is, als het goed is verschijnt daar nu een zelfde knop als dat van hoe je de eclipse activeert. Druk bij deze knop op "X" en je zal zien dat er rond de Minecart en de MPL allemaal stenen zijn gekomen. Deze stenen (12 om precies te zijn) liggen ook aan rondom de brug. Wat je moet doen is het corresponderende symbool dat op de ene steen staat, (je kunt het symbool zien door erop te staan) zeg maar "matchen" met het zelfde symbool aan de andere kant. Dit doe je door 1 iemand naar de brug te laten gaan en de ander bij de minecart en de grot te laten gaan. Dit is het makkelijkst als je allebei een headset hebt. Laat degene bij de ingang van de grot op een steen staan, laat hem dan dat symbool tegen de ander bij de brug zeggen en ga dan van de steen af zodat degene bij de brug dat symbool kan zoeken. Wel uitkijken want als je allebei op een verschillend symbool gaat staan dan wordt het proces weer teruggezet naar het begin. Als degene bij de brug het symbool gevonden heeft, moet hij erop staan en jij ook. Als je het goed doet verdwijnt de steen aan allebei de kanten. Doe dit ook met de andere 11 stenen en de stap is dan voltooid. Als het goed is keer je dan weer terug naar het heden en is er een kristal boven de rots gekomen.

Stap 3 Edit

Benodigdheden: 4 spelers

Voor deze stap moet je de eclipse activeren. Wat je nu moet doen is laat 3 spelers van de glijbaan afgaan en laat ze staan waar ze neerkomen, hetgene wat jij moet doen is ook van de glijbaan gaan, maar er is aan de rechterkant op de muur een hendel verschenen, ik weet niet zeker of je ertegenaan moet glijden maar het handige is als je daar gewoon X indrukt. Nu zal je iets horen dat het meer vrij is en dat wijst erop dat je het goed gedaan hebt. Je zal weer naar het heden gaan.

Stap 4 Edit

Benodigdheden: Het nieuwe wonder wapen en een ray gun (met granaten werkt het ook)

Voor deze stap moet je de eclipse activeren. Als je de eclipse hebt geactiveert dan hoor je een soort van meteoor inslaan op de berg boven de waterglijbaan. Ga daarheen en je zult een soort kristal zien in de berg met een soort rode gloed eromheen, schiet met je Ray Gun of gooi het met je granaat eraf. De kristal rolt naar beneden, nu moet je hem krimpen met het nieuwe wonder wapen. als de kristal kleiner is moet je hem knifen. Als je dat hebt gedaan rolt de kristal via de waterglijbaan naar beneden en gaat naar de gijser toe. Nu moet je simpelweg de gijser activeren en de kristal gaat dan omhoog en zal op de MPL rots belanden. Als je het goed gedaan hebt kom je weer terug naar het heden.

Stap 5 Edit

Benodigdheden: Een Napalm Zombie.

Ook deze stap moet in eclipse mode. Gary en Brock zitten nu vast achter de muur in de grot waar de Pack A Punch plaat is. Je hoort iemand hoesten en stikkende geluiden maken als je in de buurt bent, je moet nu 4x aan het wiel draaien dat aan de muur zit en het zal stoppen, nu hoor je ze praten en je zal ook gas zien komen uit de buizen op het "plafond" van de grot. Nu moet je zorgen dat er een Napalm Zombie komt die dat gas in de fik zet, je moet de Napalm Zombie vanaf de MPL rots door de grot naar de power room moeten leiden. De beste manier om dit te doen is door de 2 met de beste wapens (en Juggernog) rondom de MPL te laten campen en de andere 2 bij de Minecart. Dit omdat als de Napalm Zombie spawnt hij ook naar hun zou toe kunnen komen en als je te dichtbij komt onploft hij. Zodra de Napalm Zombie spawnt moeten zij op de Minecart gaan en de andere 2 moeten hem leiden naar de power room. De genen op de Minecart moeten nu crawlers gaan maken om het makkelijker te maken. Als je de Napalm Zombie door de grot naar de power room geleid hebt, kill hem dan NIET omdat hij ook heel handig is voor de volgende stap. Ren gewoon langs hem en ren terug naar het wiel dat je moest draaien, nu moet je de hendel overhalen en dan is de stap voltooid. Je keert nu weer terug naar het heden.

Stap 6 Edit

Benodigdheden: 4 Spikemores, 1 Napalm Zombie of 4 normale zombies.

Deze stap moet ook in eclipse mode. Zorg dat je de Napalm Zombie van de vorige stap in leven laat. Je moet nu naar de tunnel van de MP5K gaan. Daar zul je ze horen praten en er zijn ook 4 gaten in de muur verschenen. Plaats voor elk gat een Spikemore en laat de Napalm Zombie of 4 zombies er langs rennen. Het beste is om het te doen met de Napalm want hij gaat dan niet dood. Zo kun je dus de crawlers houden en verdergaan. Als alle gaten zijn gevuld met een staak, zal je horen dat je ze alle 4 gedaan hebt. Ga nu naar de waterval bij de grote steen waar staat "Druk niet op X". Druk op X en je zal als het goed is weer terugkeren naar het heden.

Stap 7 Edit

Benodigdheden: Knife, 1 granaat of 1 Monkey Bomb

Deze stap moet ook in de Eclipse. Als je hem activeert, komen er in totaal 12 platen (dezelfde platen als bij stap 2) op de map. Je moet ze alle 12 knifen totdat er een symbooltje op komt. De symbolen zijn hetzelfde als stap 2. In en rondom de spawn zijn de meeste platen, 2 aan de muur bij de 2 plaatsen met de punji stakes en bij de Mine-Cart nog een paar. ook zijn er 2 bij de MudPit Tempel en bij het eindpunt van de Mine-Cart. als je ze allemaal hebt geknifed, ze zullen dan ook wat zeggen, dan moet je naar de Mine-Cart lopen. Er is buiten de map een soort van Trap, 2 houten staken de tegen erlkaar leunen. Je moet nu een granaat of Monkey Bomb eronder gooien en dan zal deze kapot gaan. Nu keer je weer terug naar het heden en is de stap voltooid.

Stap 8 Edit

Benodigdheden: Niks

Activeer de eclipse, ren naar de MudPit Tempel en je zal 4 ronde dingen zien met symbooltjes erop die je kan draaien. Je moet een bepaalde code ermee vormen, de code is: 3, 4, 16, 1. Begin bij de eerste die helemaal links zit als je er komt. Je moet deze op 4 krijgen. Dat doe je door X erop te doen en hij zal dan bewegen. Draai deze totdat het vierkantje met 4 puntjes boven staat. Ga dan naar het wiel aan de overkant. Deze moet op 3, draai eraan totdat 3 puntjes bovenaan staan. Ga dan naar de andere kant waar het raampje is en draai deze naar 16: [|. , ga nu naar de overkant an deze en draai hem totdat 1 puntje bovenaan staat. De code moet nu werken en je keert terug naar het heden.

Stap 9 Edit

Benodigdheden: Geupgrade Baby wapen.

Deze stap moet ook in eclipse. Je moet nu 4 bepaalde gongs knifen die een effect veroorzaken zodat de kristallen zichzelf "sterker maken". Er zijn er in totaal 8 op de map. Knife een gong en kijk dan naar de kristallen of ze niet rood kleuren. Want dat is dan fout. Als je een gong knifed die zorgt dat ze niet rood worden is hij goed. Zoek alle gongs af en als het goed is zijn er maar 4 die geen rood effect veroorzaken. Als je alle goede gongs knifed komt er een soort Treyarch symbooltje rondom alle kristallen. Dit betekent dat je de goede gongs hebt. Nu moet je vanaf de spawn naar de Minecart gaan en gewoon rechtdoor. Je zal na de punji stakes een soort van afgebrokkelde muur zien. Daarboven is ook een kristal. Activeer de gongs en schiet met het geupgrade wapen op deze kristal. Ga er een beetje achter staan want je moet een zak met dynamiet opvangen. Als je hem hebt moet je weer de gongs avtiveren en met het wapen op de kristal boven de MudPit tempel schieten. Nu zal een rode straal heen en weer gaan van de ene naar de andere kristal en hij zal op een gegeven moment de meteoor laten krimpen. Activeer nu de PaP en ga naar de muur toe want de PaP is nu verdwenen. Druk X in om de dynamiet erop te doen en ga den naar beneden. Activeer nu weer de PaP en dan zal de muur weg zijn en zie je een soort altaar met een vliegende steen erop. Iedereen krijgt de achievement maar degene die hem pakt krijgt alle 7 perks permanent. Als je dood gaat en zelfs respawnt heb je ze nog. Nu is de easter egg opgelost. Maar je kan hem nog zelfs 3 keer doen! Ga bij de trap van de PaP staan en zoek naar een radio op de grond. Activeer hem en je kan alles weer overnieuw doen voor de ultieme strategie.

Beloning Edit

Als beloning krijgt iedereen de achievement/trophy "Time Travel Will Tell". Degene die de Focussing Stone pakt krijgt 8 permanente perks die blijven zelfs als hij respawnt.

Around Wikia's network

Random Wiki