Wikia

Shi No Numa
Game 'Call of Duty: World at War
Call of Duty: Black Ops
Call of Duty: ZOMBIES'
Plaats Moeras in Japan
Datum Na 1 oktober 1945
Console codenaam nazi_zombie_sumpf
zombie_swamp (Black ops)
Multiplayer map Gedeeltes van Knee Deep en Makin
"Maggot ridden corpses. Bug infested swamp. Hundreds of undead Imperial Army. Choose your tactic and defend for your lives!"
— Beschrijving van de missie.

Shi No Numa (Japans: 死の沼; Nederlands: "Moeras des Doods"), is een Zombies-map in Call of Duty: World at War en Call of Duty: Black Ops. Het is de derde Zombies-map en de eerste map waarin de vijanden geen Nazi's zijn. Het is daarmee de map die de oorspronkelijke benaming van de game-modus, "Nazi Zombies", liet vervallen. Als opvolger van Nacht der Untoten en Verrückt introduceerde Shi No Numa een aantal nieuwe features, zoals de Flogger en de Wunderwaffe DG-2. De "perk-a-colas" uit Verrückt zijn ook in deze map beschikbaar, met één verschil. In Verrückt en iedere andere Zombies-map (met uitzondering van Shangri-La) staan de machines altijd op dezelfde plek, maar in Shi No Numa zijn zij willekeurig geplaatst (met uitzondering van de recentelijk toegevoegde Mule Kick-machine in Call of Duty: Black Ops). Dit is tevens de eerste map waarin Hellhounds de speler(s) aanvallen.

Around Wikia's network

Random Wiki