Wikia

"Vorkuta" is de tweede single-player missie in Call of Duty: Black Ops.

OverzichtEdit

De missie vindt plaats op 6 oktober 1963. De speler kruipt in de rol van Alex Mason die samen met Victor Reznov en alle andere gevangenen probeert te ontsnappen uit hun Russische gevangenis: het werkkamp Vorkuta.

Achievements / TrophiesEdit

De Achievement / Trophy "Slingshot Kid" kan men vrij spelen, indien de speler er in slaagt om in slechts drie schoten de torens uit te schakelen. Elke toren in één schot dus.

IntelEdit

  • Intel nr. 5 (1/3 Intel) Gelegen op de tweede verdieping van het gebouw, naast de microfoon en de radio van de wachter, in de fase waar de speler met de katapult de wachttorens moet vernietigen.
  • Intel nr. 6 (2/3 Intel) Gelegen in de wapenkamer die de speler tegen komt, nadat Sergei sterft bij zijn poging de deur open te houden. Ga in deze ruimte naar de rechterhoek, onder de trap door. Daar is een wapenkamer, met links op het tafeltje de intel.
  • Intel nr. 7 (3/3 Intel) Gelegen op de onderste plank van een kast die zich rechts achter Reznov bevindt, tegen de muur, in het gebouw in de fase waar de speler met de motorfiets verder gaat.

Around Wikia's network

Random Wiki